dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Martínez Lucena, Jorge |
dc.contributor.author |
Costa García, Fiona |
dc.date.accessioned |
2016-07-06T11:11:41Z |
dc.date.available |
2016-07-06T11:11:41Z |
dc.date.created |
2016-01 |
dc.date.issued |
2016-07-06 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/266043 |
dc.format.extent |
54 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Narrativa transmèdia |
dc.subject.other |
Sèries de televisió |
dc.subject.other |
Teleespectadors |
dc.title |
La conquista de la metaficción y el poder del prosumer en el escenario contemporáneo de las series de televisión |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest treball pretén definir el paper de les sèries de televisió en la societat actual i la relació establerta amb uns espectadors que esdevenen en prosumers, alumnes avantatjats capaços d'analitzar i compartir en xarxa opinions, informació addicional i fins i tot exclusiva d'aquest tipus de contingut televisiu que ha sobrepassat la barrera de l’entreteniment. La transmedialitat i la metaficció es converteixen en les eines recurrents per a la creació i distribució d'aquesta generació de sèries, que deixa enrere la supremacia del cinema i arriba a l’èxit aprofitant-se de les possibilitats que ofereix el recent panorama social i tecnològic. |