Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/58919
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Signes, Ma Teresa |
dc.contributor.author | Amado, Laura |
dc.contributor.author | Acereda, Amparo |
dc.contributor.author | Jarque Fernández, Sonia |
dc.date | 2014-10-22T11:30:24Z |
dc.date | 2014-10-22T11:30:24Z |
dc.date | 2014-09 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/58919 |
dc.format | 1 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Institut de Ciències de l’Educació. Universitat de Barcelona |
dc.relation | Pòster presentat a: I Congrés Internacional d’Educació Emocional. X Jornades d’Educació Emocional. Psicologia positiva i benestar. Barcelona, Universitat de Barcelona (Institut de Ciències de l’Educació), 2014. 978-84-697-1225-2. p. 653 |
dc.relation | http://hdl.handle.net/2445/58585 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) ICE UB, 2014 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Educació emocional |
dc.subject | Psicologia positiva |
dc.subject | Congressos |
dc.subject | Emotional education |
dc.subject | Congresses |
dc.subject | Positive psychology |
dc.title | Propuesta de formación inicial del profesorado en competencias emocionales: autorregulación y autonomía emocional |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |