Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/56927

Representación fonológica, aprendizaje de la escritura y alumnos sordos
Fernández Viader, María del Pilar; Pertusa Venteo, Esther
Universitat de Barcelona
Sordesa
Expressió escrita (Ensenyament)
Ensenyament de l'escriptura
Fonologia
Deafness
Written expression (Education)
Penmanship
Phonology
(c) Asociación Española de Logopedia, Foniatría y Audiología (AELFA), 1999
Article
info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
Elsevier España
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Fernández Viader, María del Pilar; Pertusa Venteo, Esther
Jarque, Maria Josep; Codorniu, Imma; Bosch-Baliarda, Marta; Fernández Viader, María del Pilar; García Ruiz, Carlos; Serrano, Encarna; Segimon, Josep M.
Gispert Sala, Dolors; Pujol Matas, Cristina; Casas Romeo, Glòria; Pertusa Venteo, Esther