Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/56923
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Fernández Viader, María del Pilar |
dc.contributor.author | Pertusa Venteo, Esther |
dc.date | 2014-09-09T10:08:59Z |
dc.date | 2014-09-09T10:08:59Z |
dc.date | 1996 |
dc.date | 2014-09-09T10:08:59Z |
dc.identifier.citation | 0214-4603 |
dc.identifier.citation | 116283 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/56923 |
dc.format | 11 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Elsevier España |
dc.relation | Versió postprint del document publicat a: |
dc.relation | Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología , 1996, vol. XVI, num. 2, p. 79-85 |
dc.rights | (c) Asociación Española de Logopedia, Foniatría y Audiología (AELFA), 1996 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Sordesa |
dc.subject | Comunicació escrita |
dc.subject | Llenguatge de signes |
dc.subject | Bilingüisme |
dc.subject | Deafness |
dc.subject | Written communication |
dc.subject | Sign language |
dc.subject | Bilingualism |
dc.title | Reflexiones sobre la escritura y la alfabetización de los niños sordos |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/acceptedVersion |
dc.description.abstract |