To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/54692

Pensar e "inscribir" mientras se investiga: un estudio de caso
Garcia-Milà, Mercè; Andersen, C.; Rojo, N.E.
Universitat de Barcelona
Estudi de casos
Metacognició
Joves
Case studies
Metacognition
Youth
, 2011
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Martí Sala, Eduardo; Garcia-Milà, Mercè; Gabucio Cerezo, Fernando; Konstantinidou, Aikaterini
Garcia-Milà, Mercè; Gilabert, S.; Erduran, S.; Felton, M.
Rivero García, María Magdalena; Anton, Anna; Celdrán, Montserrat; Conde Sala, Josep Lluís; Coronas Puig-Pallarols, M; Garcia-Milà, Mercè; Jarque, Maria Josep; Jarque Fernández, Sonia; Martí Sala, Eduardo; Moreno Zazo, Montserrat; Ortega Reverte, Ma. Ángeles; Ribera, Núria (Ribera Turró); SoRibera, Núria (Ribro-Camats, Emili; Triadó, Carme; Vilaseca Momplet, Rosa María; Villar Posada, Feliciano
 

Coordination

 

Supporters