To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/33781
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Mauri, Teresa |
dc.date | 2013-02-08T11:37:31Z |
dc.date | 2013-02-08T11:37:31Z |
dc.date | 1999 |
dc.date | 2013-02-08T11:37:32Z |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.citation | 169117 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/33781 |
dc.format | 17 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/125968 |
dc.relation | Temps d'Educació, 1999, num. 21, p. 59-76 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 1999 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Etnopsicologia |
dc.subject | Interacció educativa |
dc.subject | Anàlisi del discurs |
dc.subject | Interactivitat (Educació) |
dc.subject | Ethnopsychology |
dc.subject | Interaction analysis in education |
dc.subject | Discourse analysis |
dc.subject | Interactivity (Education) |
dc.title | L'educació com a fòrum de debat dels significats culturals. La perspectiva de Jerome Bruner sobre l'educació |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |