Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/88237

Estudio de la estrategia competitiva y propuesta de acciones para Creaciones a la Carta SL
Soler Planelles, Jaume
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Creacions a la carta; Consolación Segura, Carolina María
estudio , diagnóstico y propuesta de acciones para una empresa que organiza eventos de boda , mejora y propuesta de acciones para su web
Creacions la carta S.L. is a family business founded in 2005. However , the activity of this company started in 2001 by one of its founders as an independent entrepreneur in the Internet sector . Their flagship consists of a vertical portal , www.guianupcial.com (hereinafter GuiaNupcial ) , which brings together the best professionals in the bridal sector in Catalonia, so that users can find everything you can need to manage a wedding. Turnover from this site comes from advertisers that are advertised in their sections , classified according to professional categories. The aim of this final project is twofold. On the one hand , the analysis of performance of GuiaNupcial portal, which corresponds to the first part of the work , and on the other hand , improvement proposals, which corresponds to the second part are made.
Creacions a la carta S.L. es una empresa familiar fundada en 2005. Sin embargo, la actividad de esta empresa empezó en 2001 por parte de uno de sus fundadores como empresario autónomo, en el sector de Internet. La propuesta de valor más emblemática de la empresa consiste en un portal vertical, www.guianupcial.com (en adelante GuiaNupcial), que reúne a los mejores profesionales del sector nupcial en Cataluña para que un usuario encuentre todo lo que pueda necesitar para gestionar una boda. Los ingresos de este portal provienen de los anunciantes que se publicitan en sus secciones, clasificados según categorías profesionales. El objetivo de este proyecto final de carrera es doble. Por un lado, el análisis del desempeño del portal GuiaNupcial, que se corresponde con la primera parte del trabajo, y por otro lado, se hacen propuestas de mejora, que se corresponde con la segunda parte.
Creacions a la carta S.L. és una empresa familiar fundada el 2005. No obstant això, l'activitat d'aquesta empresa va començar el 2001 per part d'un dels seus fundadors com a empresari autònom , al sector d'Internet. La proposta de valor més emblemàtica de l'empresa consisteix en un portal vertical, www.guianupcial.com (des d'ara GuiaNupcial ) , que reuneix els millors professionals del sector nupcial a Catalunya perquè un usuari trobi tot el que pugui necessitar per gestionar un casament. Els ingressos d'aquest portal provenen dels anunciants que es publiciten en les seves seccions , classificats segons categories professionals. L'objectiu d'aquest projecte final de carrera és doble. D'una banda , l'anàlisi de l'acompliment del portal GuiaNupcial , que es correspon amb la primera part del treball, i d'altra banda, es fan propostes de millora, que es correspon amb la segona part.
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Comerç electrònic
Electronic commerce
Market surveys
e-commerce
digital marketing
technology and society.
Comercio electrónico
márketing digital
tecnología y sociedad.
Comerç electrònic
Mercat -- Anàlisi
S'autoritza la difusió de l'obra mitjançant la llicència Creative Commons o similar 'Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada'
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document