Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/263831

When less is more? Resources richness influence on the value creation strategies for new technology-based ventures
Giones Valls, Ferran
Balladares, Gabriela; Miralles, Francesc (Miralles i Torner); Riu, David
2015-08
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Emprenedoria -- Innovacions tecnològiques
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
4 p.
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
10.13140/RG.2.1.1912.6486
Global Research Symposium on Marketing and Entrepreneurship (GRSME), Chicago, U.S.A., 12-14th August
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
GEMA-Entrep-MarketStrategy_v07.pdf 323.9 KB PDF GRSME

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters