Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/263831

When less is more? Resources richness influence on the value creation strategies for new technology-based ventures
Giones Valls, Ferran
Balladares, Gabriela; Miralles, Francesc (Miralles i Torner); Riu, David
08-2015
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Emprenedoria -- Innovacions tecnològiques
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
4 p.
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
10.13140/RG.2.1.1912.6486
Global Research Symposium on Marketing and Entrepreneurship (GRSME), Chicago, U.S.A., 12-14th August
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
GEMA-Entrep-MarketStrategy_v07.pdf 323.9 KB PDF GRSME

Mostrar el registro completo del ítem