Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/28936

Arts plàstiques i metodologia: descripció d'un model didàctic
Balada i Monclús, Marta
Universitat de Barcelona
En l'ensenyament de la plàstica, les línies pedagógiques que s'han seguit tradicionalment s'han fonamentat en el desenvolupament de la creativitat infantil, l'aprenentatge i domini de les técniques i els mitjans d'expressió i la seva relació o estudi de les arts plastiques. En general les estratégies i sistemes metodológics que s'han emprat han estat més implícits que explícits i, en moltes ocasions, desvinculats d'una visió curricular que cohesionés tots els seus components. En els darrérs anys, és quan s'ha produit el canvi més important, reconeixent el perfil disciplinari de la materia i definint-ne tant els aspectes cognitius, expressius i formatius, com la importancia de coneixer i utilitzar una metodologia didactica adient.
Didàctica de l'art
Ensenyament de l'art
Expressió plàstica
Disseny curricular
Art teaching methods
Art education
Plastic expression
Curriculum planning
(c) ICE Universitat de Barcelona, 1993
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ICE Universitat de Barcelona
         

Mostrar el registro completo del ítem