Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/55748
Título: | Arte-terapia y Educación Social |
---|---|
Autor/a: | Moreno González, Ascensión |
Otros autores: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | Del 18 al 21 de setembre d'enguany s'ha celebrat la 7a Conferencia bianual Europea d'Art-teràpia, organitzada per ECARTE (The European Consortium for Arts Therapy Education). Aquest any, i per primera vegada, ha tingut lloc a Espanya, concretament a Madrid; hi han participat 300 persones d'arreu del món i s'han presentat a la ratlla de 150 comunicacions; una d'elles ha estat la meva, titulada 'Contribuciones del Arte-terapia a la Educación Social'. ECARTE es va crear, l'any 1991, per les universitats de Hertfordshire, Münster, Nijmegen i París. En aquests moments, la formen 30 institucions de 10 països europeus. És un consorci d'universitats i d'institucions de formació superior que té com a objectiu bàsic representar i promoure el desenvolupament de l'art-teràpia a escala europea. Inclou l'art-teràpia (o plastico-teràpia), la dansa-teràpia, el drama-teràpia i la musico-teràpia. Treballa per tal de crear llaços entre professionals i estudiants, promou la investigació, el reconeixement de la professió, dóna suport al desenvolupament acadèmic i organitza conferències internacionals per a fomentar la comunicació. |
Materia(s): | -Art -Teràpia artística -Educació social -Art -Art therapy -Social education |
Derechos: | cc-by-nc (c) Moreno Gónzalez, Ascensión, 2003
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
Tipo de documento: | Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor: | Fundació Pere Tarrés |
Compartir: |