dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Simón Llovet, Jordi |
dc.contributor.author |
Ojando, Elena Sofia |
dc.contributor.author |
Prats Fernández, Miquel Angel |
dc.contributor.author |
Àvila, Xavier |
dc.contributor.author |
Miralpeix, Antoni |
dc.date.accessioned |
2016-05-31T08:03:20Z |
dc.date.available |
2016-05-31T08:03:20Z |
dc.date.created |
2016-05 |
dc.date.issued |
2016-05 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/262250 |
dc.format.extent |
8 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2016, Vol. 34, Núm. 1 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Mestres -- Formació |
dc.subject.other |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de Psicologia, l'Educació i Ciències de l'Esport. Grau d'Educació Primària |
dc.subject.other |
Classe inversa |
dc.title |
Percepció dels estudiants i del professorat del Grau d’Educació Primària de Blanquerna - Universitat Ramon Llull sobre la incorporació experimental de la flipped classroom |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
378 - Ensenyament superior. Universitats |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
La flipped classroom (classe inversa, en català) és un model d’ensenyament i aprenentatge que darrerament
està prenent molt protagonisme en l’ensenyament superior. Per això aquest estudi pretén identificar i analitzar
la percepció dels estudiants i professors universitaris sobre la incorporació de la flipped classroom en tres
assignatures del Grau d’Educació Primària durant el curs 2014-2015 amb l’objectiu principal d’identificar els
canvis que provoca la flipped classroom en general i, concretament, en les quatre dimensions del model didàctic:
continguts i materials, estratègies d’ensenyament i aprenentatge, gestió de l’aula i avaluació. Per obtenir les dades,
s’ha administrat un qüestionari als estudiants i s’ha realitzat un focus group amb els professors. Els resultats de
l’estudi posen de manifest un alt grau de satisfacció tant per part dels estudiants com dels professors i una percepció
de canvi positiu en les quatre dimensions estudiades |