Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/262248

El compromís amb la renovació pedagògica
Esteve Ràfols, M. del Mar
L’article planteja una reflexió crítica sobre el concepte i la pràctica de la innovació educativa. En primer lloc, s’analitzen els termes innovació i renovació i s’intenta explicar què signifiquen per aprofundir en el sentit i l’abast dels canvis en educació. En segon lloc, es proposen un conjunt d’actituds –a manera de marc– que haurien de ser presents en el discerniment entre la renovació i la innovació educativa. Per això, el text no entra en la qüestió de què cal transformar a l’escola i en l’educació i com cal fer-ho –tot i que aposta clarament per aquesta desitjada i necessària transformació–, sinó que aborda qüestions prèvies d’orientació i de finalitat del canvi.
2015-05
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament
Ensenyament -- Innovacions
Educació--Finalitats i objectius
Renovació pedagògica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
(c) Revista Aloma
7 p.
Article
Article
Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna
Aloma, 2016, Vol. 34, Núm. 1
         

Full text files in this document

Files Size Format
02_Mar_34(1)_13-21 copia.pdf 432.7 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters