Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/99027

Marketing y deporte
Cerro, Antonio del
Universitat de Barcelona
Esports
Màrqueting
Psicologia social
Sports
Marketing
Social psychology
(c) Universitat de Barcelona, 1989
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Barcelona
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Corral, María-José; Jarne Esparcia, Adolfo; Dolado i Guivernau, Ruth; Luna Brosa, Maria Cristina; Carmona, Moisés; Ramírez Roa, Cristina; Arch Marín, Mila; Colell Mimó, Montserrat; Adán Puig, Ana; Cerro, Antonio del; Carreras Archs, M. Victòria; Aparicio, S. (Susana)
Corral, María-José; Jarne Esparcia, Adolfo; Dolado i Guivernau, Ruth; Luna Brosa, Maria Cristina; Carmona, Moisés; Ramírez Roa, Cristina; Arch Marín, Mila; Colell Mimó, Montserrat; Adán Puig, Ana; Cerro, Antonio del; Carreras Archs, M. Victòria; Aparicio, S. (Susana)
Corral, María-José; Jarne Esparcia, Adolfo; Dolado i Guivernau, Ruth; Luna Brosa, Maria Cristina; Carmona, Moisés; Ramírez Roa, Cristina; Arch Marín, Mila; Colell Mimó, Montserrat; Adán Puig, Ana; Cerro, Antonio del; Carreras Archs, M. Victòria; Aparicio, S. (Susana)