Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/261978

Estudi de cas : l’exclusió escolar dels alumnes amb Necessitats Educatives Especials (NEE)
Ordóñez Amo, Neus
Aliaga Ugarte, J. M.; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L’escola és, a més del familiar, un dels contextos més rellevants en quan a la socialització dels infants i adolescents. Però, què passa amb aquells alumnes que presenten Necessitats Educatives Especials (NEE) i que per tant, requereixen d’ajuts i recursos específics per a la seva escolarització? Aquest treball s’enfocarà en l’anàlisi de les interaccions entre els alumnes amb NEE i els seus companys per tal d’estudiar-ne el nivell d’inclusió en un centre escolar ordinari i poder explicar què passa amb aquest col·lectiu en un context que a priori és tant important en el desenvolupament de la socialització.
23-05-2016
159.9 - Psicologia
Educació inclusiva
Necessitats educatives especials
Atenció a la diversitat
Integració escolar
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
94 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
neus_ordonez_tfm.pdf 1.422 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem