Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/261341

Acerca de la oposición imperfecto / indefinido en los manuales de E/LE
Pavon Martí, Neus
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres; Rodríguez Sellés, Yolanda
La dificultad que supone la oposición imperfecto / indefinido para los aprendices de E/LE es de todos conocida. Algunas propuestas se sustentan sobre la base de la noción de aspecto léxico y sobre las predicciones que se siguen de la llamada Hipótesis del aspecto. Este trabajo pretende verificar hasta qué punto los manuales de E/LE articulan la didáctica de la oposición imperfecto / indefinido sobre la base de la noción de aspecto léxico en dos manuales de E/LE.
La dificultat que suposa l'oposició imperfecte/ indefinit per als aprenents d'E/LE és per a tots coneguda. Algunes propostes es basen en la noció d'aspecte lèxic i en les prediccions de la hipòtesi de l'aspecte. Aquest treball pretén verificar fins a quin punt els manuals d'E/LE articulen la didàctica de l'oposició imperfet / indefinit sobre la noció d'aspecte lèxic en dos manuals d'E/LE seleccionats.
03-05-2016
81 - Lingüística i llengües
Castellà -- Aspecte
Castellà -- Ensenyament -- Estudiants estrangers
Castellà -- Ensenyament -- Llibres de text
Llengua segona -- Adquisició
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
63 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
neus_pavon_tfm.pdf 2.701 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem