Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/260828

Videojoc Tower Defense 3D
González Llinàs, Andreu
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria; Martí Godia, Enric
En aquest projecte es presenta el disseny, la planificació i el desenvolupament d'un videojoc del gènere Tower Defense per a plataformes de PC utilitzant el motor de joc Unity. El joc implementa un sistema d'ajustament dinàmic de la dificultat utilitzant algorismes d'intel·ligència computacional, així com l'ús del LEAP Controller com a dispositiu d'entrada. S'exposa tot el procés de creació del videojoc: el disseny, l'art desenvolupat i el gameplay.
En este proyecto se presenta el diseño, la planificación y el desarrollo de un videojuego del género Tower Defense para plataformas PC utilizando el motor de juego Unity. El juego implementa un sistema de ajuste dinámico de la dificultad utilizando algorismos de inteligencia computacional y utiliza el LEAP Controller como dispositivo de entrada. Se expone todo el proceso de creación del videojuego: el diseño, el arte y el gameplay.
In this report we present the design, the planification and the development involved to realize a Tower Defense game for PC using the Unity game engine. The game implements a dynamic difficulty adjustment using computational intelligence algorithms and the use of the LEAP Controller as the input interface. We expose all the process involved in the creation of the videogame: the design, the art and the gameplay.
01-2016
004 - Informàtica
Videojocs -- Disseny
Jocs per ordinador -- Disseny
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
57 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
PFC_AndreuGonzalezLlinas.pdf 4.573 MB PDF Memòria

Mostrar el registro completo del ítem