Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/85317

Iniciació al control i automatització, robòtica i sensors amb Arduino i Scrath S4A per a alumnes de Tecnologia de 4t d’ESO
González Domínguez, Diego
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Illescas Fernandez, Silvia
Aquest projecte i l’estudi de l'estat de l’art d’Arduino i els competidors és una feina enriquidora i molt emocionant, alhora que es veu la utilitat practica en portar a terme l'aplicació d'alguna de les versions de programació, ús de simulador, i idees dels papers de gent que ha fet i treballat propostes similars anys anteriors i diferents papers d’educació i experiències docents d’Arduino arreu del món. En concret s’ha portat a la pràctica a un institut introduint la robòtica en forma de programació de robots mòbils amb servomotors amb una gran resposta positiva per part de l’alumnat. Una raó important per treballar i introduir la robòtica i automatització, són la innovació intrínseca que porten associats. Estem vivint ara mateix el bum d’aquestes tecnologies, de la programació, i de la robòtica. Per tant ara millor que mai hem de realitzar tots els documents i formació adients pels professors de tecnologia. CESIRE aquest últim sobretot introdueix com innovació la robòtica i també explica els canvis curriculars i els continguts del nou currículum, precisament la programació ja s'introdueix a alumnes de 2n i 3r d'ESO, més raó si fa no fa per formar a tots els professors i introduir-nos en aquest món apassionant.
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
Technology -- Study and teaching (Secondary)
Robotics -- Study and teaching (Secondary)
Arduino
Technology
Education
Programming
Computer Science
STEAM
scratch
Tecnologia -- Educació secundària obligatòria
Robòtica -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a