Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/83312

Pla d'empresa per la creació d'una SCP en el sector de les noves tecnologies a la Conca de Barberà
Comas Fernàndez, Marta
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Díaz Boladeras, Marta
He realitzat un pla d’empresa per una SCP en el sector de les noves tecnologies ubicada a la comarca de la Conca de Barberà. Aquesta comarca es caracteritza per ser un entorn rural, on les noves tecnologies emergeixen amb força. Primerament es defineix l’empresa, l’entorn sòcio-econòmic on s’ubica, la competència directa i indirecta, el direccionament estratègic, l’equip que constituirà l’empresa i la matriu DAFO amb el diagnòstic final i estratègies a seguir. Conté la realització d’un estudi de mercat sobre l’ús i tinença de noves tecnologies a les llars catalanes i a les mitjanes i petites empreses ja que la nostra activitat prové d’una demanda derivada directament de les persones que utilitzen els medis digitals i el comerç electrònic. Conté un estudi propi de la comarca sobre el nombre d’empreses que tenen pàgina web i la qualitat d’aquesta en termes responsive. A continuació es defineixen el pla d’operacions, el pla de màrqueting, i el pla d’organització. En el pla d’operacions s’expliquen els passos a seguir per dissenyar i desenvolupar una pàgina o portal web. En el pla de màrqueting es realitza el disseny corporatiu de l’empresa, es detallen els productes i serveis, el seu cost, la política de cobraments i com es realitzarà la publicitat tant en medis digitals com impresos. El pla d’organització conté la forma jurídica de l’empresa i l’organigrama per definir les diferents funcions i llocs de treball. Per últim es realitza un pla econòmic financer complert, es defineix la inversió inicial, amb finançament o sense, el pla financer abasta els 3 primers anys de l’empresa, conté els resultats previsionals segons un supòsit de vendes reduït, el càlcul dels costos variables a partir dels costos fixos, l’anàlisi del punt mort amb gràfics explicatius, el compte de resultats, els quadres de tresoreria i el balanç previsional. Com annexos s’inclouen com a creacions pròpies la guia d’identitat i la pàgina web de l’empresa.
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
Business planning
Strategic planning
Conca de Barberà
Emprenedor
Pàgina web
Responsive
Vivers d’empresa
Empreses -- Planificació
Planificació estratègica
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem