Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/83265

El videotutorial a l'aula. Construcció d'una càmera estenopeica amb una capsa de sabates
Martínez Díaz, Eva
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Cabrera Beán, Margarita Asuncion
En el present Treball de Fi de Màster s’ha treballat el repte de millorar les metodologies a l’aula mitjançant la realització d’un videotutorial. S’ha dut a terme una reflexió i s’ha analitzat la utilització del videotutorial com a eina educativa dins de l’aula mitjançant el disseny d’una activitat, tenint com a context la societat de la informació i l’era digital. A partir del disseny de l’activitat hem pogut observar les eines, procediments i metodologies utilitzades per a definir l’estructura, la producció i la realització del videotutorial. S’ha comprovat i demostrat l’eficàcia amb alumnes reals de la utilització de videotutorials a l’aula, mitjançant l’elaboració d’un nou recurs educatiu i un taller a través del qual s’han explicat els fonaments de la fotografia. D’aquesta manera s’ha incrementat l’eficàcia i efectivitat a l’hora de transmetre les competències mitjançant l’ús del videotutorial.
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
Technology -- Vocational education
Web-based instruction -- Vocational education
FP
videotutorial
blearning
Educació
Innovació
cicles formatius
Comunicació
elearning
Tecnologia
recursos ensenyaments/aprenentatge
Tecnologia -- Formació Professional
Ensenyament virtual -- Formació Professional
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document