Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/83255
Título: | L’ús de tauletes tàctils a l’educació secundària obligatòria: implantació, fortaleses i debilitats |
---|---|
Autor/a: | Picas Sans, Jordi |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Ruiz Mansilla, Rafael |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO -Technology -- Study and teaching (Secondary) -Technological innovations -- Study and teaching (Secondary) -Tauleta tàctil -Educació secundària obligatòria -Competència transversal -Procés d'implantació -Fortaleses -Debilitats -Gestió -Avaluació -Canvis -Motivació -Distracció -Tecnologia -Tecnologia -- Educació secundària obligatòria -Innovacions tecnològiques -- Educació secundària obligatòria |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Trabajo fin de máster |
Editor: | Universitat Politècnica de Catalunya |
Compartir: |