Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10609/46541

La imatge-simulacre : Una reflexió sobre la imatge cinematogràfica en relació amb la percepció
Royo Saldaña, Claudi
Universitat Oberta de Catalunya
El present treball reflexiona sobre les qualitats de la imatge cinematogràfica com a simulacre, traçant les línies d'una primera ontologia, a través de la percepció teoritzada per Merleau-Ponty, l'actualització de les teories lacanianes actualitzades per Zizek i versades sobre el fet cinematogràfic, seguint el treball de recopilació de Paolo Bertetto. Tot plegat exemplificat en el cinema d'Alfred Hitchcock.
El presente trabajo reflexiona sobre las cualidades de la imagen cinematográfica como simulacro, trazando las líneas de una primera ontología, a través de la percepción teorizada por Merleau-Ponty, la actualización de las teorías lacanianas actualizadas por Zizek y versadas sobre el hecho cinematográfico, siguiendo el trabajo de recopilación de Paolo Bertetto. Todo ello ejemplificado en el cine de Alfred Hitchcock.
Bachelor thesis for the Humanities program.
cinema
filosofia
percepció
imatge
cine
cinema
filosofía
philosophy
percepción
perception
imagen
image
Motion pictures -- Philosophy -- TFG
Cinematografia -- Filosofia -- TFG
Cinematografía -- Filosofía -- TFG
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document