Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/69324

L'avaluació dels aprenentatges: un estudi de cas sobre l'avaluació continuada i el rendiment acadèmic
Ramon-Muñoz, Ramon, 1967-
Universitat de Barcelona
Aquesta comunicació es proposa analitzar la incidència de l'avaluació continuada dels aprenentatges en el rendiment acadèmic dels alumnes universitaris durant la darrera dècada. Es centra en el cas d'Història Econòmica Mundial, una assignatura obligatòria a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Aporta noves evidències quantitatives i qualitatives, i, a diferència d'altres estudis, adopta una perspectiva de llarg termini que permet enriquir l'anàlisi.
Avaluació educativa
Avaluació contínua
Rendiment acadèmic
Aprenentatge
Educational evaluation
Continuous evaluation
Academic achievement
Learning
cc-by (c) Ramon-Muñoz, Ramon, 1967-,, 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
         

Mostrar el registro completo del ítem