To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/68928

Feedback docente: un factor asociado a la reducción del efecto negativo de la ansiedad a las matemáticas
Núñez Peña, María Isabel; Bono Cabré, Roser; Suárez Pellicioni, Macarena
Universitat de Barcelona
Ansietat
Avaluació formativa
Ciències de la salut
Ensenyament
Congressos
Matemàtica
Anxiety
Formative evaluation
Medical sciences
Teaching
Congresses
cc-by-nc-nd (c) Núñez Peña et al., 2015
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Universitat de Barcelona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Núñez Peña, María Isabel; Suárez Pellicioni, Macarena; Bono Cabré, Roser
Bono Cabré, Roser; Núñez Peña, María Isabel; Suárez Pellicioni, Macarena; Arnau Gras, Jaume
Bono Cabré, Roser; Anguera Argilaga, María Teresa; Arnau Gras, Jaume; Blanca Mena, M. José; Blanco Villaseñor, Ángel; Carreras Archs, M. Victòria; Gómez Benito, Juana; Guilera Ferré, Georgina; Losada López, José Luis; Núñez Peña, María Isabel; Suárez Pellicioni, Macarena
Núñez Peña, María Isabel; Suárez Pellicioni, Macarena; Guilera Ferré, Georgina; Mercadé-Carranza,Clara
Núñez Peña, María Isabel; Bono Cabré, Roser; Suárez-Pellicioni, M.
 

Coordination

 

Supporters