To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/68803

Desarrollo del pensamiento crítico linealidad y feedback en el proceso de enseñanza-aprendizaje
Olivé Ferrer, M. Carmen; Costa Abos, Silvia; Hernández, V.
Universitat de Barcelona
Pensament crític
Infermeria
Ciències de la salut
Ensenyament
Congressos
Aprenentatge
Critical thinking
Nursing
Medical sciences
Teaching
Congresses
Learning
cc-by-nc-nd (c) Olivé et al., 2015
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Universitat de Barcelona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sabater Mateu, Ma. Pilar; Curto, J. J. (Jorge Juan); Rourera, A. (Angela); Olivé Ferrer, M. Carmen; Costa Abos, Silvia; Castillo-Ibáñez, Sara; Del Pino Gutiérrez, Amparo
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Costa Abos, Silvia; Olivé Ferrer, M. Carmen; Curto, J. J. (Jorge Juan); Rourera, A. (Angela); Ibañez, S.; López Domènech, E.; Alcalá, I.; González, D.
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Costa Abos, Silvia; Olivé Ferrer, M. Carmen; Curto, J. J. (Jorge Juan); Rourera, A. (Angela); Ibañez, S.; López Domènech, E.; Alcalá, I.; González, D.
 

Coordination

 

Supporters