Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/257456

Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria
Albalat Guri, Laura
Lacarte Rodríguez, Agustina
L’ensenyament tradicional de l’anglès com a llengua estrangera ha format alumnes comunament poc motivats, doncs s’han vist obligats a memoritzar grans quantitats d’informació que ha acabat estant irrellevant en la majoria d’ocasions. En aquest estudi es pretén analitzar noves metodologies de treball que resultin més motivadores i eficaces per aprendre la llengua anglesa a l’Educació Primària. Per això, es presenta en primer lloc una fonamentació teòrica sobre les diferents metodologies i seguidament s’exposa una proposta de programació que combina les diferents activitats, la posada en pràctica de les quals ha revelat uns resultats molt enriquidors pels estudiants.
2016-01-12
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Educació primària
Ensenyament de llengües
Anglès
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
96 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFG-ALBALAT-2015.pdf 2.947 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters