dc.contributor |
Signes Signes, Maria Teresa, |
dc.contributor.author |
Rubio Romero, Yolanda |
dc.date.accessioned |
2016-01-12T11:56:32Z |
dc.date.available |
2016-01-12T11:56:32Z |
dc.date.created |
2015-07 |
dc.date.issued |
2016-01-12 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/257455 |
dc.format.extent |
87 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació primària |
dc.subject.other |
Fonètica |
dc.subject.other |
Ensenyament de llengües |
dc.title |
Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present treball se centra en l'ensenyament de la lecto-escriptura a través dels sons de les seves lletres, és a dir, prenent com a criteri la fonètica d'aquesta llengua. El mètode triat és Jolly Phonics, que pretén mostrar la importància de treballar un mètode sintètic per estimular l'adquisició de la consciència fonològica. Al llarg del projecte, s'analitzaran les característiques i aspectes més rellevants del mètode esmentat, així com els aspectes relacionats amb la pronunciació en anglès. D'aquesta manera es facilitarà l'obtenció d'una comunicació fluïda. |