Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/257455

Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics
Rubio Romero, Yolanda
Signes Signes, Maria Teresa,
El present treball se centra en l'ensenyament de la lecto-escriptura a través dels sons de les seves lletres, és a dir, prenent com a criteri la fonètica d'aquesta llengua. El mètode triat és Jolly Phonics, que pretén mostrar la importància de treballar un mètode sintètic per estimular l'adquisició de la consciència fonològica. Al llarg del projecte, s'analitzaran les característiques i aspectes més rellevants del mètode esmentat, així com els aspectes relacionats amb la pronunciació en anglès. D'aquesta manera es facilitarà l'obtenció d'una comunicació fluïda.
12-01-2016
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Educació primària
Fonètica
Ensenyament de llengües
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
87 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFG-RUBIO_ROMERO-2015.pdf 1.298 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem