Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/257212

Storytelling transmedia. Factores que influyen en la participación activa del usuario en campañas publicitarias basadas en estrategias de storytelling transmedia
Loizate Fondevila, Maite
Blanco, Josep Maria (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Narració (Retòrica) - Mitjans audiovisuals
Comerç electrònic
Publicitat
Narrativa transmèdia
Màrqueting
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
61 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Maite Loizate.pdf 1.391 MB PDF

Mostra el registre complet del document