Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/257210

El smartphone como herramienta de estudios de mercado : Identificación de factores tecnológicos, de estudio de mercado y de uso personal para la creación de apps
Bonet Cos, Eduard
Blanco, Josep Maria (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting - Investigació - Recursos electrònics en xarxa
Telèfons intel·ligents
Estudis de mercat
Protecció de dades - Processament de dades
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
101 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Eduard Bonet.pdf 5.753 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem