Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/80273

Aprenentatge Basat en Problemes i coaching: Estratègies de millora de la motivació -i les actituds- amb alumnes de 3er d’ESO.
Martínez Millet, Sergi
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Jordana Barnils, José
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary)
Motivació
ABP
Actituds
Aprenentatge significatiu
Coaching
Tecnologia
Eduació socioemocional
Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados