Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/11623

Pla de màrqueting pel desenvolupament turístic en l'àmbit cultural de la ciutat de Sant Feliu de Guíxols
Riera Pérez, Ester
Camprubí Subirana, Raquel; Universitat de Girona. Facultat de Turisme
L’objectiu principal d’aquest treball és l’elaboració d’un pla de màrqueting per a posicionar i donar impuls turístic a l’activitat i patrimoni cultural del municipi de Sant Feliu de Guíxols. Per tant, consistirà en el desenvolupament d’una eina que serveixi per poder potenciar la competitivitat de la destinació, sobretot a través dels recursos culturals
The main objective of this work is the development of a marketing plan to position and to boost tourism activity and heritage of the town of Sant Feliu de Guíxols. Therefore, involve developing a tool that serves to enhance competitiveness of this destination, mainly through cultural resources
Política turística -- Catalunya -- Sant Feliu de Guíxols
Turisme cultural -- Catalunya -- Sant Feliu de Guíxols
Tourist trade and state -- Catalonia -- Sant Feliu de Guíxols
Heritage tourism -- Catalonia -- Sant Feliu de Guíxols
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Mostrar el registro completo del ítem