To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/11373

Disseny i implementació d’un joc d’estratègia en xarxa
Vidal Escudero, Pau
Patow, Gustavo; Universitat de Girona. Escola Politècnica Superior
L’objectiu és crear un videojoc de tipus MMORTS (Massively Multiplayer Online Real-Time Strategy) on l’usuari té a la seva disposició una o diverses ciutats que pot anar millorant amb l'obtenció de recursos a través del temps, o interactuant amb altres usuaris. Per augmentar el nombre de recursos que s'obtenen regularment, l'usuari ha de millorar els diversos edificis que hi ha a cada civilització. També s'haurà d’emprar el nombre de recursos/hora obtingut per poder-ne fabricar de més complexos. Aquest projecte apunta a crear un entorn on l’usuari podrà connectar-se per web a la seva ciutat i millorar-la usant els recursos obtinguts. També es configurarà un servidor de proves a través d'una RaspberryPi, i es prepararan tots els processos per mantenir el servei en línia i dur a terme els càlculs d'increment de recursos en temps real
Videojocs -- Disseny
Jocs per ordinador -- Programació
Video games -- Design
Computer game -- Programming
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters