Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/254600

Hollywood and film critics: Is journalistic criticism about cinema now a part of the culture industry helping economy more than art? Argo: a case study of the movie and film reviews published in the printed media in United States
Rasooli, Seyedjavad
Soriano Clemente, Jaume (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports
Crítica cinematogràfica -- Estats Units d'Amèrica -- Aspectes econòmics
Indústria cinematogràfica -- Estats Units d'Amèrica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
109 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFM-SEYEDJAVAD RASOOLI.pdf 15.95 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem