Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/254573

Turismo 2.0: revolución de los medios y contenidos turísticos. Análisis del caso del turismo de Barcelona
Gao, Yang
Simelio Solà, Núria (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Turisme -- Barcelona (Catalunya)
Turisme -- Recursos electrònics en xarxa
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
80 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFM Yang Gao.pdf 2.778 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Firstbrook, David; Worrall, Kevin; Timoney, Ryan; Suñol Galofre, Francesc Xavier; Gao, Yang; Harkness, Patrick