Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/76571
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
---|---|
dc.contributor | Pérez Poch, Antoni |
dc.contributor.author | Lozano Muñoz, José Carlos |
dc.contributor.author | Navarro Gavilán, Daniel |
dc.date | 2015-06-09 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/76571 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria electrònica |
dc.subject | Video games -- Design |
dc.subject | Videojocs -- Disseny |
dc.title | Programación de videojuegos retro |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |