Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/76571

Programación de videojuegos retro
Lozano Muñoz, José Carlos; Navarro Gavilán, Daniel
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Pérez Poch, Antoni
Aquest projecte es basa en la realització d‟una videoconsola d‟aspecte i electrònica actual però amb una interfície i uns jocs més propis dels anys setanta i vuitanta del segle XX. Amb aquesta finalitat, l‟eix central sobre el que gira tota la realització del projecte és el microcontrolador, del que dependran totes les possibilitats i limitacions quant a software i hardware. El microcontrolador empleat és de l‟empresa Microchip i el model és el PIC 18F4553. S‟han afegit com a perifèrics un conjunt de polsadors a mode de controls de la videoconsola, una pantalla GLCD (Graphical Liquid Crystal Display) monocromàtica, un brunzidor encarregat dels efectes sonors i uns LED encarregats dels efectes lumínics. La part software ha estat realitzada en llenguatge C i gravada al dispositiu mitjançant un gravador universal. Inclou un menú interactiu i dos videojocs, un del estil PONG basat en ficar una pilota en una porteria i altre del estil de matar naus de marcians basat en eliminar els enemics que anem trobant en pantalla mitjançant trets.
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria electrònica
Video games -- Design
Videojocs -- Disseny
Attribution-NonCommercial 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem