Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/43261
dc.contributor | Universitat Oberta de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Jayme Zaro, Maria |
dc.contributor.author | Villalbos Targa, Esther |
dc.date | 2015-07-10T11:11:39Z |
dc.date | 2015-07-10T11:11:39Z |
dc.date | 2015-05-05 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10609/43261 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights | http://www.opensource.org/licenses/osl-3.0.php |
dc.subject | síndrome d'Asperger |
dc.subject | intel·ligència emocional |
dc.subject | intel·ligència social |
dc.subject | assetjament escolar |
dc.subject | síndrome de Asperger |
dc.subject | inteligencia emocional |
dc.subject | inteligencia social |
dc.subject | acoso escolar |
dc.subject | Asperger syndrome |
dc.subject | emotional intelligence |
dc.subject | social intelligence |
dc.subject | school bullying |
dc.subject | Asperger's syndrome -- TFG |
dc.subject | Educational psychology -- TFG |
dc.subject | Asperger, Síndrome d' -- TFG |
dc.subject | Psicologia pedagògica -- TFG |
dc.subject | Asperger, Síndrome de -- TFG |
dc.subject | Psicología pedagógica -- TFG |
dc.title | Síndrome d'Asperger, proposta de programam psicoeducatiu des de l'intel·ligència emocional i social per a la prevenció de l'assetjament escolar |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |