To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/43261

Síndrome d'Asperger, proposta de programam psicoeducatiu des de l'intel·ligència emocional i social per a la prevenció de l'assetjament escolar
Villalbos Targa, Esther
Universitat Oberta de Catalunya
En els nens amb síndrome d'Asperger es dóna una major vulnerabilitat a patir "bullying" a l'escola. El supòsit que existeix una estreta correlació entre aquesta i el seu desajustament social degut als seus dèficits constitucionals en intel·ligència social i intel·ligència emocional és el punt de partida d'aquesta proposta de intervenció psicoeducativa que es fixa com a objectiu una intervenció precoç amb una adient estimulació que actuï de forma compensatòria prevenint així l'assetjament en millorar la seva interacció social.
En los niños con síndrome de Asperger se da una mayor vulnerabilidad a sufrir "bullying" en la escuela. El supuesto de que existe una estrecha correlación entre ésta y su desajuste social debido a sus déficits constitucionales en inteligencia social e inteligencia emocional es el punto de partida de esta propuesta de intervención psicoeducativa que se fija como objetivo una intervención precoz con una adecuada estimulación que actúe de forma compensatoria previniendo así el acoso al mejorar su interacción social.
Bachelor thesis for the Psychology program on Educational Psychology.
síndrome d'Asperger
síndrome de Asperger
Asperger syndrome
intel·ligència emocional
inteligencia emocional
emotional intelligence
intel·ligència social
inteligencia social
social intelligence
assetjament escolar
acoso escolar
school bullying
Asperger's syndrome -- TFG
Educational psychology -- TFG
Asperger, Síndrome d' -- TFG
Psicologia pedagògica -- TFG
Asperger, Síndrome de -- TFG
Psicología pedagógica -- TFG
http://www.opensource.org/licenses/osl-3.0.php
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters