To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/26610
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa |
---|---|
dc.contributor | Aluja Banet, Tomàs |
dc.contributor | Obiols Vives, Albert |
dc.contributor.author | Muralidharan, Harihara Subrahmaniam |
dc.date | 2015-06-15 |
dc.identifier.citation | 112047 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/26610 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Learning -- Evaluation |
dc.subject | motivació |
dc.subject | mineria de dades |
dc.subject | indicadors d'aprenentatge |
dc.subject | registres d'accés |
dc.subject | anàlisis basades en la web |
dc.subject | motivation |
dc.subject | data mining |
dc.subject | indicators of learning |
dc.subject | access logs |
dc.subject | web based analytics |
dc.subject | Aprenentatge -- Avaluació |
dc.title | Enchancing learning analytics platform for secondary schools: design and development of new Indicators |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |