Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/252018

El análisis prolongacional y el análisis paradigmático en el aula : dos propuestas metodológicas para el Grado Profesional
Valle de Lope, Irene
Escola Superior de Música de Catalunya; López Cano, Rubén, 1966-
En este trabajo he realizado una contextualización y profundización en dos métodos de análisis musicales de cara a dotar a los y las estudiantes de Grado Profesional de unas herramientas metodológicas sólidas, así como un conocimiento crítico del método para poder problematizar la obra y tener un objetivo a la hora de aplicarlo. Lo realizo de cara a la falta de este tipo de propuestas sistemáticas en la asignatura de Análisis Musical, y para ejemplificar cómo los enseñaría he elaborado una hipotética Unidad Didáctica para cada uno.
En aquest treball he contextualitzat i aprofundit en dos mètodes d’anàlisi musical per a donar als i a les alumnes de Grau Professional unes eines metodològiques sòlides. Amb això tindran un coneixement crític del mètode i podran problematitzar l’obra i per tant tenir un objectiu per a aplicar-ho. Ho he fet per la mancança d’aquest tipus de procediments a l’assignatura d’Anàlisi Musical, i per a exemplificar com els ensenyaria jo he elaborat una hipotètica Unitat Didàctica per a cadascun.
I have elaborated a manual of two kinds of analytical methods in order to give methodological tools to the students. These tools give them critical knowledge, and allow them to have an aim for using the method, depending on their questions about the musical work. I have made this work because of the lack of this kind of systematic procedure. Moreover I have made two Lessons plans in order to give an example of how I would teach them.
08-07-2015
78 - Música
Anàlisi musical -- Metodologia
Música -- Ensenyament universitari
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
77 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Descripció
PF Irene Valle de Lope.pdf 1.525 MB PDF Projecte final

Mostra el registre complet del document