Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/10638

La numeració i el càlcul a l'educació infantil: de la mecànica a la comprensió
Alsina, Angel
Al nostre país, hi ha pràctiques d’aula encara molt arrelades en relació amb el procés d’ensenyament-aprenentatge de la numeració i el càlcul a l’educació infantil que cal qüestionar, perquè contribueixen de manera escassa o nul·la a ajudar a comprendre els continguts d’aquest bloc. Al present article, s’hi exposen diverses activitats implementades en contextos significatius d’aprenentatge, tant dins de l’aula com fora, que afavoreixen la comprensió de les quantitats discretes i les operacions aritmètiques elementals, el significat que tenen i les funcions que exerceixen, per poder usar aquests coneixements de manera eficaç en contextos diferents de la vida quotidiana
Matemàtica -- Educació infantil
Mathematics -- Study and teaching (Preschool)
Matemàtica -- Ensenyament
Mathematics -- Study and teaching
Matemàtica -- Didàctica
Tots els drets reservats
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Graó
         

Mostrar el registro completo del ítem