dc.contributor |
Escola Superior de Música de Catalunya |
dc.contributor |
Martínez i García, Sílvia |
dc.contributor.author |
Mago Gil, Rosa |
dc.date.accessioned |
2015-07-07T12:29:34Z |
dc.date.available |
2015-07-07T12:29:34Z |
dc.date.created |
2015-06 |
dc.date.issued |
2015-07-07 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/251912 |
dc.format.extent |
47 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Grups musicals -- Alcanar (Catalunya) -- S. XIX |
dc.subject.other |
Grups musicals -- Alcanar (Catalunya) -- S. XX |
dc.subject.other |
Terres de l'Ebre (Catalunya) |
dc.subject.other |
Persones desfavorides |
dc.subject.other |
Música -- Aspectes socials |
dc.title |
Agrupacions musicals obreres a les Terres de l'Ebre : Alcanar 1845-1930 |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
78 - Música |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Les agrupacions musicals canareves del segle XIX han estat un referent clau en el desenvolupament de la cultura musical del poble d’Alcanar. Han esdevingut un nexe identitari com a poble i han estat un mitjà d’integració i participació de les classes socials més desfavorides en el fet musical. |
dc.description.abstract |
Las agrupaciones musicales de Alcanar en el siglo XIX han sido un referente clave en el desarrollo de la cultura musical de
dicho pueblo. Han llegado a ser un nexo identitario como pueblo y han sido un medio de integración y participación de las
clases sociales más desfavorecidas en el hecho musical. |
dc.description.abstract |
The nineteen century musical groups have been a key reference in the development of the musical culture in Alcanar. They have become a nexus of identity as people and they have been a means of integration and participation of the most disadvantaged social classes in the musical event. |