Títol:
|
Emotions awareness on virtual learning students
|
Autor/a:
|
Arguedas Lafuente, Marta
|
Altres autors:
|
Universitat Oberta de Catalunya |
Abstract:
|
The research issue that we want to answer in this work is the management of emotions during interaction of students in virtual collaborative learning environments. Our research, at theoretical-conceptual level, claims to build a solid theoretical base incorporating and expanding ideas and proposals for an innovative approach. Moreover, at technological level, it claims to translate this framework in the design and implementation of a robust computer system that captures and integrates all the theoretical ideas. |
Abstract:
|
El tema de recerca que volem respondre en aquest treball és la gestió de les emocions durant la interacció dels estudiants en entorns virtuals d'aprenentatge col·laboratiu. La nostra investigació, a nivell teòric-conceptual, pretén construir una base teòrica sòlida incorporant i ampliant les idees i propostes per a un enfocament innovador. D'altra banda, a nivell tecnològic, pretén traduir aquest marc en el disseny i implementació d'un sistema informàtic robust que captura i integra totes les idees teòriques. |
Abstract:
|
El tema de investigación que queremos responder en este trabajo es la gestión de las emociones durante la interacción de los estudiantes en entornos virtuales de aprendizaje colaborativo. Nuestra investigación, a nivel teórico-conceptual, pretende construir una base teórica sólida incorporando y ampliando las ideas y propuestas para un enfoque innovador. Por otra parte, a nivel tecnológico, pretende traducir este marco en el diseño e implementación de un sistema informático robusto que captura e integra todas las ideas teóricas. |
Matèries:
|
-e-learning -e-learning -e-learning -computer-supported collaborative learning -aprenentatge col·laboratiu assistit per ordinador -aprendizaje colaborativo asistido por ordenador -Web-based instruction -- TFM -Ensenyament virtual -- TFM -Enseñanza virtual -- TFM |
Drets:
|
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipus de document:
|
Master thesis |
Publicat per:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Compartir:
|
|