To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/28229

Reducing student’s learning duration on engineering final project by implementing Fink’s taxonomy on e-learning
Suning Kusumawardani, Sri; Nugroho, Lukito Edi; Susanto, Adhi; Kumara, Amitya; Wasisto, Hutomo Suryo; Cortés García, Claudio Ulises
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació; Universitat Politècnica de Catalunya. KEMLG - Grup d´Enginyeria del Coneixement i Aprenentatge Automàtic
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC’s aplicades a l’educació ::Ensenyament virtual (eLearning)
Web-based instruction
Engineering -- Study and teaching (Higher)
Engineering education
Evaluation E-learning
Final project
Project based learning
Significant learning
Ensenyament virtual
Enginyeria -- Ensenyament
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Urdiales García, Cristina; Fernández-Carmona, Manuel; Peula, José Ma.; Cortés García, Claudio Ulises; Annicchiarico, Roberta; Caltagirone, Carlo; Sandoval, Francisco
Cortés García, Claudio Ulises; Martínez Velasco, Antonio Benito; Barrué Subirana, Cristian; Annicchiarico, Roberta
Cortés García, Claudio Ulises
Poch Espallargas, Manel; Cortés García, Claudio Ulises; Comas Matas, Joaquim; Rodríguez Roda, Ignasi; Sánchez Marrè, Miquel
 

Coordination

 

Supporters