Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/250694

Aplicación del subtitulado como herramienta logopédica para trabajar el lenguaje escrito con niños con discapacidad auditiva
Porteiro-Fresco, Minia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2015-06
Infants sords
Logopèdia
Escriptura -- Ensenyament
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
10 p.
Article
Article - Published version
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2015, Vol. 33, Núm. 1
         

Full text files in this document

Files Size Format
250-932-1-PB.pdf 1.117 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters