Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/28180

Geo-located teaching using handheld augmented reality: good practices to improve the motivation and qualifications of architecture students
Sánchez Riera, Alberto; Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica II; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. AR&M - Arquitectura: Representació i Modelatge
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Material didàctic::Objectes d’aprenentatge
User-centered system design
Augmented reality
User experience
Geo-learning
Augmented reality
Educational research
Design for all
Usabilitat (Disseny de sistemes)
Realitat augmentada
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Esborrany
Article
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Navarro Delgado, Isidro; Redondo Domínguez, Ernesto; Sánchez Riera, Alberto; Fonseca Escudero, David; Martí, Nuria; Simón, David
Redondo Domínguez, Ernesto; Sánchez Riera, Alberto; Fonseca Escudero, David; Peredo, Alberto
Sánchez Riera, Alberto; Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David; Navarro Delgado, Isidro
Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David; Sánchez Riera, Alberto; Navarro Delgado, Isidro