Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/28180

Geo-located teaching using handheld augmented reality: good practices to improve the motivation and qualifications of architecture students
Sánchez Riera, Alberto; Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica II (UPC); Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. AR&M - Arquitectura: Representació i Modelatge
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Material didàctic::Objectes d’aprenentatge
User-centered system design
Augmented reality
User experience
Geo-learning
Augmented reality
Educational research
Design for all
Usabilitat (Disseny de sistemes)
Realitat augmentada
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Borrador
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Martí Audí, Nuria; Redondo Domínguez, Ernesto; Sánchez Riera, Alberto
Redondo Domínguez, Ernesto; Sánchez Riera, Alberto; Fonseca Escudero, David; Peredo, Alberto
Sánchez Riera, Alberto; Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David
Sánchez Riera, Alberto; Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David; Navarro Delgado, Isidro