Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/250495

In Google we trust?
Burguet, Roberto; Caminal, Ramon; Ellman, Matthew
Institut d'Anàlisi Econòmica; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica
2013
Search engine bias
Internet economics
Vertical integration
Two-sided markets
Antitrust
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Cercadors a Internet
Internet -- Aspectes econòmics
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
35 p.
Documento de trabajo
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica
Working papers;935.13
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
93513.pdf 613.4 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem