Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/28019

Relationship between student profile, tool use, participation, and academic performance with the use of Augmented Reality technology for visualized architecture models
Fonseca Escudero, David; Martí Audí, Nuria; Redondo Domínguez, Ernesto; Navarro Delgado, Isidro; Sánchez Riera, Alberto
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica II (UPC); Universitat Politècnica de Catalunya. AR&M - Arquitectura: Representació i Modelatge
Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia
Augmented reality
Architectural rendering
Three-dimensionals imaging
Augmented Reality
Technology acceptance
Academic motivation
Architecture visualization
Mobile learning
User experience
WEB-BASED INSTRUCTION
VIRTUAL-REALITY
INTERACTIVITY
SATISFACTION
ENVIRONMENTS
PERCEPTIONS
EDUCATION
INTENTION
DESIGN
Representació arquitectònica
Realitat virtual
Imatges tridimensionals
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Martí Audí, Nuria; Redondo Domínguez, Ernesto; Sánchez Riera, Alberto
Sánchez Riera, Alberto; Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David; Navarro Delgado, Isidro
Sánchez Riera, Alberto; Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David; Navarro Delgado, Isidro
Navarro Delgado, Isidro; Redondo Domínguez, Ernesto; Sánchez Riera, Alberto; Fonseca Escudero, David; Martí, Nuria; Simón, David
Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David; Sánchez Riera, Alberto; Navarro Delgado, Isidro