To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/27988

An examination of the effects of self-regulatory focus on the perception of the media richness: the case of email
Armengol, Xavier; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Sallán Leyes, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. AS3 - Estadística Aplicada i Ciències Socials
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió del coneixement::Comunicació dins de l'organització
Communication in organizations
Business communication
Organizational communication
Media richness channel
Expansion theory
Regulatory focus theory
Comunicació en les organitzacions
info:eu-repo/semantics/submittedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Armengol, Xavier; Fernández Alarcón, Vicenç; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep
Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Sallán Leyes, José María; Fernández Alarcón, Vicenç
González Prieto, David; Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Fernández Alarcón, Vicenç
Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Sallán Leyes, José María
Lozares, Ivan; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Fernández Alarcón, Vicenç
 

Coordination

 

Supporters