To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/27919

Work in progress-role of learning strategies in electrical circuits and analog electronics courses
Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; Olarte Dussan, Fredy Andres; García Carrillo, Àgueda
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. GIIP - Grup de Recerca en Enginyeria de Projectes: Disseny, Sostenibilitat i Comunicació
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents
Electric engineering -- Study and teaching (Higher)
Learning strategies
Psychometrics
Educational technology
CEAM II psychometric tool
electrical engineering education
self-regulated learning strategies
self-study courses
student achievement
Enginyeria elèctrica -- Ensenyament universitari
Estratègies d'aprenentatge
Psicometria
Tecnologia educativa
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; Olarte Dussan, Fredy Andres; García Carrillo, Àgueda
Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; García Carrillo, Àgueda; Olarte Dussan, Fredy Andres
García Carrillo, Àgueda; Granados Pérez, Sugey; Dzul López, Luis Alonso; Gràcia Villar, Santos
 

Coordination

 

Supporters